Dzejas dienu dzejoļu maratons. Diena 4.

✍️ Ieva Samauska
🎨 Laima Eglīte

JA ES BŪTU VISAS PASAULES SĒTNIEKS

Ja es būtu visas pasaules sētnieks
un citus sētniekus izrīkotu,
goda vārds, tas tik būtu prieks -
es rudenī viņiem brīvdienas dotu!
Es aizliegtu slaucīt un aizliegtu grābt,
aiz atslēgas visus grābekļus liktu!
prom dzītu tos, kuri strādāt nāktu - 
tiem visiem Lielais Rājiens tiktu.
Es neatļautu ne pirkstiņu piedurt
rudenī krītošām lapām,
ugunskurus no tām neļautu kurt,
liktu staigāt pa lapu paklāju.
Es neļautu sagrābt kastaņu ežus - 
uz liekšķerēm sadzīt un izmest ārā,
ļautu ežiem audzēt kastaņu mežus - 
lai aug mūsu galvām pāri!
Ja es būtu visas pasaules sētnieks
un citus sētniekus izrīkotu,
goda vārds, tas tik būtu prieks - 
visi kastaņu eži zem kokiem pārziemotu!

Dzejoļu grāmata bērniem "Kā uzburt sniegu"

Komentāri